Woensdag/Donderdag 8-9/02 – San Gil

Mijn toestand is nog verslechterd, op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer op mijn benen staan. Ik moet naar de winkel want ik moet toch minstens blijven drinken. Het is een marteling, 10 meter gaan en dan even rusten tegen een muur. In de winkel vlug mijn gerief en terug buiten. In het hotel plof ik op mijn bed, volledig uitgeput. De griep lijkt stilaan overwonnen maar er is meer aan de hand want ik voel mij volledig leeg. Ik denk erover na en kom tot de conclusie dat ik gewoon veel te weinig gegeten heb. Dit in combinatie met de zware tochten heeft mijn reserves volledig aangesproken en nu is er niks energie meer over in mijn lijf. Was het al maar zaterdag zodat ik de vlieger op kan want hier zo liggen da’s ook maar niks.

Over Spoelle

Mijn passie is avontuurlijke rugzakreizen die ik zelf volledig voorbereid. Daarbuiten ben ik erg geïnteresseerd in al wat met kunst te maken heeft.
Dit bericht werd geplaatst in In Colombia. Bookmark de permalink .